Na zakupiony towar udzielamy Państwu gwarancji zwrotu. Klient ma prawo do wymiany zakupionych produktów na inny model, rozmiar, kolor lub jeśli produkty, które się nie podobają lub które klientowi nie pasują, mogą zostać odesłane do nas, a należność za nie zostanie zwrócona. Aby odstąpić od umowy należy wysłać oświadczenie odstąpienia od umowy [pobierz tutaj] drogą e-mailową lub drogą pocztową w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru zgodnego z dokonanym zamówieniem. Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy, wysyłka powinna nastąpić nie później niż na 14 dni przed zgłoszeniem oświadczenia odstąpienia od umowy.

Gwarancja zwrotu obejmuje tylko towar kompletny, pełnowartościowy, nieużywany, czysty, "pozbawiony zapachu" (np. kremy, perfumy), posiadający metki, wszywki i inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży. Ze względów higienicznych zamówioną bieliznę prosimy przymierzać na swoją bieliznę. Będziemy wdzięczni jeśli do zwracanego towaru dołączony będzie dowód sprzedaży-ułatwi nam to proces rozpatrywania wniosku.

Odesłany towar powinien być zapakować i zabezpieczyć przed zniszczeniem i zgnieceniem w trakcie transportu. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jeżeli odsyłane produkty zostaną zniszczone, zgniecione na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki.

W przypadku zwrotu towar wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy należy odesłać na adres: Drukologia, Bolesława Laszki 9/39 10-687 Olsztyn z dopiskiem: "Sklep Internetowy". Klient wysyła towar na własny koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi klient.

Po odebraniu i sprawdzeniu przesyłki przekażemy Państwu kwotę (cenę towaru i koszt najtańszej formy wysyłki) na podany rachunek bankowy, którego numer należy podać w piśmie odstąpienia od umowy. 

Produkty których zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający pisma odstąpienia od umowy, bez metek, zabrudzona lub zniszczona), będzie odesłana na koszt klienta lub będzie czekać do odbioru w siedzibie firmy.

Najpóźniej w ciągu 14 dni (liczone od dnia otrzymania przez nas pisma) klient zostanie przez nas poinformowani o statusie zwrotu.

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów::

a) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb- stworzony indywidualnie wzór, personalizowane produkty- z imieniem i innymi znakami szczególnymi stworzonymi na wyraźne życzenie kupującego.;

b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c) w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d) w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

f) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Kupującego przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§10 Reklamacje: naprawy i wymiany.

Towar wadliwy podlega reklamacji. Odsyłane produkty powinny  być czyste. Bielizna brudna będzie odsyłana z powrotem do klienta bez rozpatrzenia wady, na jego koszt.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć wydrukowane i dokładnie wypełniony formularz reklamacyjny oraz dowód sprzedaży. Druk zgłoszenia reklamacyjnego [pobierz tutaj].

Reklamacje należy odsyłać na adres : “Drukologia” Bolesława Laszki 9/39 10-687 Olsztyn z dopiskiem "Drukologia", e-mailowo: sklep@drukologia.pl

Klient reklamowany towar wysyła na koszt własny Pocztą Polską lub kurierem. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

Koszty transportu poniesione przez klienta wynikające z uznanych reklamacji w całości pokrywa drukologia.pl na podstawie dowodu zakupu usługi kurierskiej.

Wszelkie rozliczenia, w tym również zwrot kosztów transportu uznanych reklamacji zostają rozliczane po ich rozpatrzeniu. Zwrotów dokonujemy przelewem bankowym na podany rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjny.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika wszelkie koszty wysyłki pokrywa klient.